четверг, 20 февраля 2020 г.

GORAN KARAN DI SI RASLA DOWNLOAD FREE

Shipping cost cannot be calculated. Silvije Bombardelli Split University Choir was founded in In addition to enriching the events of the University, the choir also performs regularly at independent concerts and festivals, significantly expanding their musical repertoire and artistic reach. Bila je stvarno teska gaza nova godina i pir veceras je nasa festa trajala ka rat i mir I sve je lipo bilo al' se malo vise pilo pa se penjalo i padalo pod stol Bila je kraljica te noci ja sam ima' slobodan dan od koga, kad i zasto, o tome ne pricam Jer na po vagabunda, vec sam cili bija njen kada mi je sesnaest, lud i zaljubljen Ref. This item will ship to United States , but the seller has not specified shipping options. Dobro ti jutro galeb mi klice zove me i vice ahoj, di si covice moj Na srid sam kulfa idra rastizem pirim gor' u nebo ahoj, di si galebe moj A pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nema zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip Ima li mista ptica me pita sleti 'vod na provu ahoj, lipi galebe moj Tople i slane stine sad nima jerbo na kraj svita, ahoj moj je party askoj Ma pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nima zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip I jedan drugome smo vira jer nas isti vitar tira nebo zna di gremo mi jos drugome smo mira jos nas drzi ista vira nebo zna di gremo mi o, lipi galebe moj Ma pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nima zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip. goran karan di si rasla

Uploader: Yomi
Date Added: 4 April 2012
File Size: 61.89 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 90433
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Taxes may be applicable at checkout. Nad Marjanon kad jutro se zabili i zlatnog Sunca probode me trak najdrazi grade vrime nam se dilit lipote tvoje pijen zadnju kap Refren Adio, adio Splite moj adio zivote moj adio i znaj da tesko je umrit bez ljubavi u krilu tvom Moj Sveti Duje rane mi zacili za zadnji vijadj blagoslov mi daj a dusa s tilon kad se bude dilit da skoncan u lipoti ni me straj Refren 2x Adio adio Splite moj adio, adio, adio zivote moj.

Chords for NISAM TI SVE REKA -Goran Karan

Visit eBay's page on international trade. Read more about the condition. Learn more - opens in new window or tab.

Lipa si, lipa, andjeli ti slice lipa si, lipa, usne, tvoje lice jubi me, jubi i kad zora svice sa neba pada po nama cvice Dodji u ponoc, prodji kraj fontane da misec vidi tvoje lipe oci a ti mu reci da ih cuvas za me i da ces nocas meni, vilo, doci Ref. Svice zora, rada se dan na tvom licu pociva san dok se budim znam da sam tvoj jer te ljubim, zivote moj Dan je sve, srce zna cutim dah prolica sunce sja Refren Novi dan Bog mi je da da tebi jubav dam Novi arsla Bog ti je da da sricu meni das novi dan Bog nam je da Svice zora, rada se dan na tvom licu pociva san dok se budis znam da sam tvoj jer me ljubis zivote moj Dan je sve srce zna cutim toran prolica sunce sja Refren 2x.

Ostavjan jubav moju O njoj mi pisi mati Da li je usnila sricu Il za mnon pati. Learn More - opens in a new window or tab Returns: Nemam vise razloga da ti oprostim al' ni snage nemam da zaboravim Jos uvijek sanjam noc i tvoje korake sto dusu moju kao vjetri raznose i sanjam onaj san iako znam sta ceka me kao kisnu kap sto zemlji putuje Refren A ti uvijek odlazis i nikad ne pitas samo uzimas, lazi ostavljas a ja, luda obicna, skrivam svoje sne gutam lazi te i pristajem na sve Glavu ne okrecem, ne slusam ti glas previse je nacina na koji ubijas Ipak sanjam noc i tvoje korake sto dusu moju kao vjetri raznose i sanjam onaj san iako znam sta ceka me kao kisnu kap sto zemlji putuje Refren.

Mogu da te prebolim pomislim, pomislim a kad oci zatvorim poludim, poludim Necu moci nikada meni nema povratka ide ladja nosi me gdje je more najdublje Refren A ja ne mogu da te ne volim da te ne volim da te ne volim da te zaboravim I da sutra ne svane briga me, briga me da me vise ne bude ne bude, ne bude Tamo negdje daleko gdje je vrijeme otislo moja zvijezda samuje cuva mjesto za tebe Refren Refren Sto je bilo, bilo je sve je bilo zbog tebe.

goran karan di si rasla

Learn more - opens in a new window or tab. There are 3 items available. Mouse over to Zoom - Click to enlarge. Da san ti srce na dlan ti ga spustih ka bili cvitak ubran usrid grudi ka malo dite jedva sam izusti jubin te, jubin moja budi Da sam ti jubav prid tebe san kleka u zoru zlatnu prid to lice lipo skoro san umra prije neg san reka jubin te, horan ludo, slipo Refren Jubin te, jubin duso moga tila nocas sam sanja moja si bila jubin te, jubin, lipsa si od vila ti si mi dala jubavi krila Sad srcu pusti neka plane kad s neba Bog te posla kafan me Da sam ti jubav prid tebe san kleka u zoru zlatnu prid to lice lipo skoro san umra prije neg sam reka jubin te, jubin ludo slipo Refren Sad spusti glavu na moje rame Kad s neba Bog te posla za me.

Add to Watchlist Unwatch.

goran karan di si rasla

During the academic year, the choir holds rehearsals in the multifunctional hall of the North Tower of the University Library in Split. For additional information, see the Global Shipping Program terms and conditions - opens in a new window or tab This amount includes applicable customs duties, taxes, brokerage and other fees.

To je drugo lice ljubavi vrijeme je za oprostaj to je drugo lice ljubavi ono koje gubi sjaj To je drugo lice ljubavi drugo ime za kraj to je drugo lice ljubavi to je izgubljen raj Dane pune njeznosti noci pune svjetlosti sad sve voran mijenja oko nas neki nepoznati grad druge rijeci, drugi glas Ref.

Di Si Rasla Lyrics

This item will ship to United Statesbut the seller has not specified shipping options. Seller information pawelskryba Sign in to check out Check out as guest.

Probudi me u svitanje probudi me da pitam te kako mogu od nevjere da te pustim kraj sebe zar su sune te cekale da ti ljube ljubljene Probudi rala kad vratis se probudi me da pitam te kako mogu od nevjere da te pustim kraj sebe zar su usne te cekale da ti ljube ljubljene Probudi me, moj andjele probudi me da pitam te kako mogu od nevjere da te pustim kraj sebe zar su usne te cekale da ti ljube ljubljene. See other items More Report item - opens in a new window or tab.

goran karan di si rasla

An Analysis and Arrangement for a Quartet of Saxophones. Buyers may be subject to additional charges for customs clearance.

√ Music album | Goran Karan | Dite Ljubavi - Rockol

His latest song Jednom dnevno [Once a Day] was released in The choir was named after the great Split composer and conductor Silvio Bombardelliwho was also a founder of the Split Summer Festival, and who will be forever remembered as a landmark Professor at the Pedagogical Academy in Split and as Conductor of the Split Croatian National Theater. Dobro ti jutro galeb mi klice zove me i vice ahoj, di si covice moj Na srid sam kulfa idra rastizem pirim gor' u nebo ahoj, di si galebe moj A pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nema zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip Ima li mista ptica me pita sleti 'vod na provu ahoj, lipi galebe moj Tople i slane stine sad nima jerbo na kraj svita, ahoj moj je party askoj Ma pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nima zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip I jedan drugome smo vira jer nas isti vitar tira nebo zna di gremo mi jos drugome smo mira jos nas drzi ista vira nebo zna di gremo mi o, lipi galebe moj Ma pisme nisu ka pri, osit i more je sporko ka mid, ka mid i nima zivota di ni lipota di ni galeb coviku lip.

Skip to main content. Select a valid country.

Goran Karan - Let The Sunshine In

Learn More - opens in a new arsla or tab Any international shipping and import charges are paid in part to Pitney Bowes Inc. You are covered by the eBay Money Back Guarantee if you receive an item that is not karaan described in the listing.

Learn More - opens in a new window or tab Any international shipping is paid in part to Pitney Bowes Inc. Bila je stvarno teska gaza nova godina gorn pir veceras je nasa festa trajala ka rat i mir I sve je lipo bilo al' se malo vise pilo pa se penjalo i padalo pod stol Bila je kraljica te noci ja sam ima' slobodan dan od koga, kad i zasto, o tome ne pricam Jer na po vagabunda, vec sam cili bija njen kada mi je sesnaest, lud i zaljubljen Ref.

Комментариев нет:

Отправить комментарий